Педагогикалық кеңес - «Ашамай» балабақшасы» http://ashamai.almatybala.edu.kz/ ru Педагогикалық кеңес - «Ашамай» балабақшасы» DataLife Engine Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/57-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/57-pedkees.html
]]>

]]>
admin Fri, 18 Feb 2022 10:33:57 +0600
Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/17-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/17-pedkees.html







]]>








]]>
admin Thu, 17 Feb 2022 10:38:06 +0600
Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/15-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/15-pedkees.html



]]>




]]>
admin Thu, 17 Feb 2022 10:26:13 +0600
Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/13-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/13-pedkees.html




]]>





]]>
admin Thu, 17 Feb 2022 10:10:23 +0600
Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/12-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/12-pedkees.html



]]>




]]>
admin Thu, 17 Feb 2022 10:04:35 +0600
Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/9-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/9-pedkees.html 2020-2021 оқу жылындағы   меңгеруші жанындағы отырыс  
Хаттама №1
Өткізілген уақыты: 09.09.2020ж
Күн тәртібі
1.2020– 2021 жаңа оқу жылына  балабақшаның дайындығы.
Жұмыс орнындағы еңбекті қорғау бойынша  нұсқаулық.
Ішкі тәртіп ережесі
Тыңдалды:
     Бірінші сөзді балабақша меңгерушісі сөз алып,  әрбір топтағы ата – аналар жиналысының мәселелерін қарастыру, саралау жұмыстарын жүргізуге тапсырма берді. Баланың бас ұстазы – ата-ана. Ұлтымызда «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген дана сөз бар.  Әр отбасында ата-ананың орны бөлек. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке-отбасының асыраушысы,қамқоршысы, тірегі деп білсек, ана-отбасының ұйтқысы, жылуы, шағуы, жақсы ана отбасына береке әкеліп жанұясын бақытқа бөлейді. Ата-анаға баладан артық ешкім жоқ. «Бала-адамның бауыр еті» деген сөз бар. Сондықтан қай ата-ана болмасын баласының білімді, парасатты, мәдениетті, тәртіпті, әдепті болуын қадағалайды. «Бала – өмірдің жалғасы, көз қуанышы, шаңырақ иесі» деп ұрпақ тәрбиесіне көп көңіл блген.
«Әрбір баланың мінез – құлқы ата-ананың жағымды іс –әрекетінен үлгі алуы барысында қалыптасады» деп И.Павлов айтпақшы баланың мінез-құлқы өскен ортасында, көрген тәрбиесіне байланысты қалыптасады. Ата-ана – бала үшін ең бірінші үлгі тұтар адам, өзін көретін айнасы – деп айтып өтті.
 Тыңдалды:
Сауықтыру шаралары бойынша қорытынды жасау. Балабақша медбикесі сөз алып, балабақшамызда сауықтыру шаралары жақсы жолға қойылғанын айтып өтті. 
Табиғаттың әрбір маусымы ерекше болатыны сөзсіз. Әр маусымның өзіне тән қызығы мен сейіл-серуені бар. Балаларды таза ауада көбірек жүргізуге тапсырма берді. Ұйқыдан оянғанда түрлі жаттығулар жасау керектігін түсіндіріп тапсырма берді. Күнделікті таңертеңгі қабылдаудан кейін бүлдіршіннің күні бойы сергек болуы үшін кешенді таңғы жаттығулар өтіліп отырады. Сондай-ақ, ұйқыдан біртіндеп ояту арқылы сергектікке, дене бітімінің дұрыс қалыптасуына көңіл бөліп, ұйқыдан кейінгі жаттығулар орындалады. Бүлдіршіндер спорт залында «түймелі кілемшеден» жүріп өтіп, дәруменді итмұрын сусынын ішеді, жаттығулар жасайды. Маусымдық аурулардың алдын-алу мақсатында «Ревит» дәрумені, балық майы беріледі – деп атап өтті. 
Тыңдалды:
Балабақша қызметкерлерінің жалпы міндеттері:
1.Балабақшаның жұмысуақыты  .Сағат 7:30 – 18:00 .
2.Өз лауазымдықміндеттерінорындау.
3.Балабақшаның  еңбектәртібінсақтау, жұмысқа 15 минут алдынкелу.
Балабақшақызметкерлерібаланыңбалабақшадаболғануақытындабалалардыңөмірі мен қауіпсіздігінетолықжауапбереді. Балалардыжалғызқалдыруғатыйымсалынады.
6.Арнайы бекітілгенкиімде болу.
7.Тамақтандыру уақытында сан. эпид.талаптарынасәйкес (ақ халат, немесеалжапқыш, орамал), жұмысорнының таза жәнеұқыптыұстауы. Тәрбиешікөмекшілерітоптыжәнеойыналаңдарынжинағанкездеарнайыкиімдеркиюіқажет.
8.Төтенше жағдайларда  техникақауіпсіздігініңталаптарынсақтау,  балалардықауіпсізжергеалыпшығудаэвакуациялықжолдардыбілу, алғашқымедициналықкөмеккөрсету.Жылсайын ТҚ бойыншаемтихантапсыру.
9.Жазатайым оқиғаларболғанжағдайдабалабақшаәкімшілігі мен ата-аналарғахабарлау, алғашқымедициналықкөмеккөрсету.
10.Әр бес жылда педагог қызметкерлербіліктіліктерінарттыруғаміндетті.
Шешімі:
1.Әрбір топтағыата – аналаржиналыстарыұйымдастырылып, ата – анакомитеттерісайлансын,
2.Сауықтыру шараларыкүнсайынбалабақшабойыншадұрысұйымдастырылсын;
3.балабақша қызметкерлері ішкі тәртіп ережелерін толық орындасын.
Меңгерушіжанындағыотырыстөрайымы:
Меңгерушіжанындағыотырысхатшы:              
2020-2021 оқу жылындағы   меңгеруші жанындағы отырыс  
Хаттама №2
Өткізілген уақыты: 21.12.2020ж
Күн тәртібі
1.Әрбір топтағы ата – аналар жиналысының мәселелерін қарастыру, саралау.балабақша меңгерушісі 
2.Сауықтыру шаралары бойынша қорытынды жасау. Балабақша медбикесі
3.Жылу беру мерзіміне дайындық. 
Тыңдалды:
     Бірінші сөзді балабақша меңгерушісі  алып,  әрбір топтағы ата – аналар жиналысының мәселелерін қарастыру, саралау жұмыстарын жүргізуге тапсырма берді. Баланың бас ұстазы – ата-ана. Ұлтымызда «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген дана сөз бар.  Әр отбасында ата-ананың орны бөлек. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке-отбасының асыраушысы,қамқоршысы, тірегі деп білсек, ана-отбасының ұйтқысы, жылуы, шағуы, жақсы ана отбасына береке әкеліп жанұясын бақытқа бөлейді. Ата-анаға баладан артық ешкім жоқ. «Бала-адамның бауыр еті» деген сөз бар. Сондықтан қай ата-ана болмасын баласының білімді, парасатты, мәдениетті, тәртіпті, әдепті болуын қадағалайды. «Бала – өмірдің жалғасы, көз қуанышы, шаңырақ иесі» деп ұрпақ тәрбиесіне көп көңіл блген.
«Әрбір баланың мінез – құлқы ата-ананың жағымды іс –әрекетінен үлгі алуы барысында қалыптасады» деп И.Павлов айтпақшы баланың мінез-құлқы өскен ортасында, көрген тәрбиесіне байланысты қалыптасады. Ата-ана – бала үшін ең бірінші үлгі тұтар адам, өзін көретін айнасы – деп айтып өтті.
 Тыңдалды:
Сауықтыру шаралары бойынша қорытынды жасау. Балабақша медбикесі сөз алып, балабақшамызда сауықтыру шаралары жақсы жолға қойылғанын айтып өтті. 
Табиғаттың әрбір маусымы ерекше болатыны сөзсіз. Әр маусымның өзіне тән қызығы мен сейіл-серуені бар. Балаларды таза ауада көбірек жүргізуге тапсырма берді. Ұйқыдан оянғанда түрлі жаттығулар жасау керектігін түсіндіріп тапсырма берді. Күнделікті таңертеңгі қабылдаудан кейін бүлдіршіннің күні бойы сергек болуы үшін кешенді таңғы жаттығулар өтіліп отырады. Сондай-ақ, ұйқыдан біртіндеп ояту арқылы сергектікке, дене бітімінің дұрыс қалыптасуына көңіл бөліп, ұйқыдан кейінгі жаттығулар орындалады. Бүлдіршіндер спорт залында «түймелі кілемшеден» жүріп өтіп, дәруменді итмұрын сусынын ішеді, жаттығулар жасайды. Маусымдық аурулардың алдын-алу мақсатында «Ревит» дәрумені, балық майы беріледі – деп атап өтті. 
Тыңдалды:
 Күн тәртібіндегі үшінші мәселе бойынша Жылу беру мерзіміне дайындық.  Біздер төменде АКТ жасап қол қоюшылар  «Береке» балабақшасының жылыту маусымына дайындық деңгейі жақсы жолға қойылған, жылыту қазандықтары тексеріліп, сұйық отын сақтауға арналған ыдыстар тазаланып, колибровкасы тексерілді.Жылу жүйесіне байланысты шаруашылық жұмысы, техника қауіпсіздігі және өрт қауіпсіздігі бақылауға алынды. Сол үшін АКТ жасаушылар қол қоямыз.
Шешімі: 
1.Әрбір топтағы ата – аналар жиналыстары ұйымдастырылып, ата – ана комитеттері сайлансын,
2.Сауықтыру шаралары күн сайын балабақша бойынша дұрыс ұйымдастырылсын;
3.Жылу беру мерзіміне дайындық мәселесін дұрыс жолға қойылсын.
Меңгеруші жанындағы отырыс төрайымы:                     
          Меңгеруші жанындағы отырыс хатшы:   

]]>
2020-2021 оқу жылындағы   меңгеруші жанындағы отырыс  
Хаттама №1
Өткізілген уақыты: 09.09.2020ж
Күн тәртібі
1.2020– 2021 жаңа оқу жылына  балабақшаның дайындығы.
Жұмыс орнындағы еңбекті қорғау бойынша  нұсқаулық.
Ішкі тәртіп ережесі
Тыңдалды:
     Бірінші сөзді балабақша меңгерушісі сөз алып,  әрбір топтағы ата – аналар жиналысының мәселелерін қарастыру, саралау жұмыстарын жүргізуге тапсырма берді. Баланың бас ұстазы – ата-ана. Ұлтымызда «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген дана сөз бар.  Әр отбасында ата-ананың орны бөлек. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке-отбасының асыраушысы,қамқоршысы, тірегі деп білсек, ана-отбасының ұйтқысы, жылуы, шағуы, жақсы ана отбасына береке әкеліп жанұясын бақытқа бөлейді. Ата-анаға баладан артық ешкім жоқ. «Бала-адамның бауыр еті» деген сөз бар. Сондықтан қай ата-ана болмасын баласының білімді, парасатты, мәдениетті, тәртіпті, әдепті болуын қадағалайды. «Бала – өмірдің жалғасы, көз қуанышы, шаңырақ иесі» деп ұрпақ тәрбиесіне көп көңіл блген.
«Әрбір баланың мінез – құлқы ата-ананың жағымды іс –әрекетінен үлгі алуы барысында қалыптасады» деп И.Павлов айтпақшы баланың мінез-құлқы өскен ортасында, көрген тәрбиесіне байланысты қалыптасады. Ата-ана – бала үшін ең бірінші үлгі тұтар адам, өзін көретін айнасы – деп айтып өтті.
 Тыңдалды:
Сауықтыру шаралары бойынша қорытынды жасау. Балабақша медбикесі сөз алып, балабақшамызда сауықтыру шаралары жақсы жолға қойылғанын айтып өтті. 
Табиғаттың әрбір маусымы ерекше болатыны сөзсіз. Әр маусымның өзіне тән қызығы мен сейіл-серуені бар. Балаларды таза ауада көбірек жүргізуге тапсырма берді. Ұйқыдан оянғанда түрлі жаттығулар жасау керектігін түсіндіріп тапсырма берді. Күнделікті таңертеңгі қабылдаудан кейін бүлдіршіннің күні бойы сергек болуы үшін кешенді таңғы жаттығулар өтіліп отырады. Сондай-ақ, ұйқыдан біртіндеп ояту арқылы сергектікке, дене бітімінің дұрыс қалыптасуына көңіл бөліп, ұйқыдан кейінгі жаттығулар орындалады. Бүлдіршіндер спорт залында «түймелі кілемшеден» жүріп өтіп, дәруменді итмұрын сусынын ішеді, жаттығулар жасайды. Маусымдық аурулардың алдын-алу мақсатында «Ревит» дәрумені, балық майы беріледі – деп атап өтті. 
Тыңдалды:
Балабақша қызметкерлерінің жалпы міндеттері:
1.Балабақшаның жұмысуақыты  .Сағат 7:30 – 18:00 .
2.Өз лауазымдықміндеттерінорындау.
3.Балабақшаның  еңбектәртібінсақтау, жұмысқа 15 минут алдынкелу.
Балабақшақызметкерлерібаланыңбалабақшадаболғануақытындабалалардыңөмірі мен қауіпсіздігінетолықжауапбереді. Балалардыжалғызқалдыруғатыйымсалынады.
6.Арнайы бекітілгенкиімде болу.
7.Тамақтандыру уақытында сан. эпид.талаптарынасәйкес (ақ халат, немесеалжапқыш, орамал), жұмысорнының таза жәнеұқыптыұстауы. Тәрбиешікөмекшілерітоптыжәнеойыналаңдарынжинағанкездеарнайыкиімдеркиюіқажет.
8.Төтенше жағдайларда  техникақауіпсіздігініңталаптарынсақтау,  балалардықауіпсізжергеалыпшығудаэвакуациялықжолдардыбілу, алғашқымедициналықкөмеккөрсету.Жылсайын ТҚ бойыншаемтихантапсыру.
9.Жазатайым оқиғаларболғанжағдайдабалабақшаәкімшілігі мен ата-аналарғахабарлау, алғашқымедициналықкөмеккөрсету.
10.Әр бес жылда педагог қызметкерлербіліктіліктерінарттыруғаміндетті.
Шешімі:
1.Әрбір топтағыата – аналаржиналыстарыұйымдастырылып, ата – анакомитеттерісайлансын,
2.Сауықтыру шараларыкүнсайынбалабақшабойыншадұрысұйымдастырылсын;
3.балабақша қызметкерлері ішкі тәртіп ережелерін толық орындасын.
Меңгерушіжанындағыотырыстөрайымы:
Меңгерушіжанындағыотырысхатшы:              
2020-2021 оқу жылындағы   меңгеруші жанындағы отырыс  
Хаттама №2
Өткізілген уақыты: 21.12.2020ж
Күн тәртібі
1.Әрбір топтағы ата – аналар жиналысының мәселелерін қарастыру, саралау.балабақша меңгерушісі 
2.Сауықтыру шаралары бойынша қорытынды жасау. Балабақша медбикесі
3.Жылу беру мерзіміне дайындық. 
Тыңдалды:
     Бірінші сөзді балабақша меңгерушісі  алып,  әрбір топтағы ата – аналар жиналысының мәселелерін қарастыру, саралау жұмыстарын жүргізуге тапсырма берді. Баланың бас ұстазы – ата-ана. Ұлтымызда «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» деген дана сөз бар.  Әр отбасында ата-ананың орны бөлек. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке-отбасының асыраушысы,қамқоршысы, тірегі деп білсек, ана-отбасының ұйтқысы, жылуы, шағуы, жақсы ана отбасына береке әкеліп жанұясын бақытқа бөлейді. Ата-анаға баладан артық ешкім жоқ. «Бала-адамның бауыр еті» деген сөз бар. Сондықтан қай ата-ана болмасын баласының білімді, парасатты, мәдениетті, тәртіпті, әдепті болуын қадағалайды. «Бала – өмірдің жалғасы, көз қуанышы, шаңырақ иесі» деп ұрпақ тәрбиесіне көп көңіл блген.
«Әрбір баланың мінез – құлқы ата-ананың жағымды іс –әрекетінен үлгі алуы барысында қалыптасады» деп И.Павлов айтпақшы баланың мінез-құлқы өскен ортасында, көрген тәрбиесіне байланысты қалыптасады. Ата-ана – бала үшін ең бірінші үлгі тұтар адам, өзін көретін айнасы – деп айтып өтті.
 Тыңдалды:
Сауықтыру шаралары бойынша қорытынды жасау. Балабақша медбикесі сөз алып, балабақшамызда сауықтыру шаралары жақсы жолға қойылғанын айтып өтті. 
Табиғаттың әрбір маусымы ерекше болатыны сөзсіз. Әр маусымның өзіне тән қызығы мен сейіл-серуені бар. Балаларды таза ауада көбірек жүргізуге тапсырма берді. Ұйқыдан оянғанда түрлі жаттығулар жасау керектігін түсіндіріп тапсырма берді. Күнделікті таңертеңгі қабылдаудан кейін бүлдіршіннің күні бойы сергек болуы үшін кешенді таңғы жаттығулар өтіліп отырады. Сондай-ақ, ұйқыдан біртіндеп ояту арқылы сергектікке, дене бітімінің дұрыс қалыптасуына көңіл бөліп, ұйқыдан кейінгі жаттығулар орындалады. Бүлдіршіндер спорт залында «түймелі кілемшеден» жүріп өтіп, дәруменді итмұрын сусынын ішеді, жаттығулар жасайды. Маусымдық аурулардың алдын-алу мақсатында «Ревит» дәрумені, балық майы беріледі – деп атап өтті. 
Тыңдалды:
 Күн тәртібіндегі үшінші мәселе бойынша Жылу беру мерзіміне дайындық.  Біздер төменде АКТ жасап қол қоюшылар  «Береке» балабақшасының жылыту маусымына дайындық деңгейі жақсы жолға қойылған, жылыту қазандықтары тексеріліп, сұйық отын сақтауға арналған ыдыстар тазаланып, колибровкасы тексерілді.Жылу жүйесіне байланысты шаруашылық жұмысы, техника қауіпсіздігі және өрт қауіпсіздігі бақылауға алынды. Сол үшін АКТ жасаушылар қол қоямыз.
Шешімі: 
1.Әрбір топтағы ата – аналар жиналыстары ұйымдастырылып, ата – ана комитеттері сайлансын,
2.Сауықтыру шаралары күн сайын балабақша бойынша дұрыс ұйымдастырылсын;
3.Жылу беру мерзіміне дайындық мәселесін дұрыс жолға қойылсын.
Меңгеруші жанындағы отырыс төрайымы:                     
          Меңгеруші жанындағы отырыс хатшы:   

]]>
admin Thu, 17 Feb 2022 09:41:56 +0600
Педкеңес http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/8-pedkees.html http://ashamai.almatybala.edu.kz/ashy-yzmet/pedagogikaly-kees/8-pedkees.html admin Wed, 16 Feb 2022 15:47:55 +0600